naming i hasła

Dobra nazwa skupia w sobie jak w soczewce to, co Twoja firma mówi do świata. To więcej niż imię i nazwisko, kolor oczu i DNA. To Twoje pierwsze: “dzień dobry” do ludzi, na których Ci zależy. Nie lubię marketingowych sztuczek, wymyślania historii na poczekaniu.
Pracuję dla nowych marek i przedsiębiorstw, które przechodzą rebranding: wyciągam firmy z narracji lat 90 i celuję tak, by nowa nazwa sprawdziła się równie dobrze w kolejnych dekadach. Nazywam start upy, niewielkie manufaktury i międzynarodowe sieci.
Przedstawię Cię klientom tak, jak chcesz by Cię przedstawiano przyjaciołom.

Zobacz

My Piece of Wood

Wszystkie litery naming portfolio Zobacz

Fundacja Rycerze i Księżniczki

Gdańskie sklady drzewne Logo naming Zobacz

Gdańskie Składy Drzewne (GSD)

Zobacz

Pełne Pudełka

Zobacz

Świecadełka

Każdy człowiek i każdy przedmiot mają do opowiedzenia historię.

>>ROZPOCZNIJMY TWOJĄ<<