PRZED/PO

Lubię robić drugi raz pierwsze wrażenie.
Robię lifting wizerunku w firmach, które funkcjonują na rynku już jakiś czas i czują, że trzeba coś zmienić. Opiekuję się również firmami, które dopiero wchodzą na rynek i nie wiedzą, jak powinny się nazywać, by przyciągnąć klientów.

Czasami efekty są spektakularne, jak w przypadku Świecadełek. Przygotowałam nową nazwę dla firmy, claim, wszystkie nazwy świec. Dzięki współpracy z projektantem graficznym Michałem Meresińskim stworzyłam nowoczesny, ekologiczny wizerunek marki, która zdobyła nowe zlecenia i poszerzyła grupę docelową o bogatszych klientów. 

PRZED:

naming – Świeczkowe Love

claim – brak

nazwy świec

Karaibskie Wyspy, Słodka Pomarańcza, Toskańska Winnica, Różowy Szampan

PO:

naming – Świecadełka

www.swiecadelka.pl

claim – ręcznie i z sercem

nazwy świec

Velvet Gloria, Pink Aurora, Daisy Dust, Umbra Jasmina, Miss Mistery

Każdy człowiek i każdy przedmiot mają do opowiedzenia historię.

>>ROZPOCZNIJMY TWOJĄ<<